Saturday, January 01, 2005

Tahun Baru 2005

Tahun 2004 berakhir dengan peristiwa hitam dan kedatangan 2005 disambut hiba diseluruh dunia. Tragedy Tsunami, gempa bumi yang paling dahsyat, telah mengorbankan lebih kurang 135000 jiwa. Yang paling banyak jiwa terkorban adalah dari Bandar Aceh, Indonesia. Ada ramai lagi belum dijumpai dan jumlah mangsa Tsunami mungkin akan meningkat. Amat sedih apabila melihat akbar tentang bencana alam ini TV. Arrghhh.. sedih la.. CT tak tahu macam mana lagi nak katakan... tak pandai nak express dalam bahasa melayu...

3 Comments:

Blogger Wendy said...

biar wendy tolong expresskan...hur hur hur...sob sob sob

January 3, 2005 at 11:45 AM  
Blogger aqriz said...

hi vixen ;-]

saya dah dapat mengagak (guess) title blog awak ini, dalam bahasa boyan. Tidak, saya tak pandai 'berbahasa boyan', tapi minat untuk belajar bahasa boyan yang unik. saya berbangsa melayu, untuk pengetahuan awak.

perkataan boyan yg amat saya suka ialah "kancing ka be"

ini blog pertama yang saya baca/komen dalam bahasa melayu.

syabas!

February 2, 2005 at 10:09 PM  
Blogger ViXen said...

Selamat datang ke blog boyan saya ni... sebenarnya, ct pun tak tahu bahasa boyan walaupun emak & bapak boleh tutur dlm bahasa boyan tu. Ini testing sajalah.. tengok berapa bagus tak bahasa melayu saya ni.. kelakar sikit la.. tapi asal kan orang faham, jadi la.. lebih-lebih lagi.. untuk cik faris(kev) kita tu.. dia punya melayu dah nak bagus! dah pandai kacau orang..

February 7, 2005 at 1:16 AM  

Post a Comment

<< Home