Tuesday, December 21, 2004

Saya Sayang... kucing saya...


Todd, kucing kesayangan ku

Saya ada 5 ekor kucing.Dalam banyak2, Todd-lah yang amat saya sayangi. Kenapa Todd? Dia selalu ada disamping saya.. dia akan temankan saya apabila saya duduk di tempat komputer, kalau saya masuk tidur, dia pun tidur bersama di tapak kaki saya. Apabila di panggil, dia akan datang and ber-meow. Kalau di marah, dia macam faham gitu. Dia yang paling kacak selali.. kepalanya besar, matanya warna hijau-hijauan and ekornya panjang. Ah.. dia sungguh handsome sekali. Tapikan, dia lah yang paling pengecut. Kalau ada dayuh (org datang). dialah yang pertama sekali pergi cari tempat untuk bersembunyi. Dia akan muncul kembali 2jam selepas tetamu itu pulang. Macam mana pun.... Saya saaayannng kucing saya.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home